Påkörd

Började dagen med att rida ett dressyrpass på Bouchette. Jag ska rida igenom mina hästar och känna av dem för snart ska jag vaccinera Dominans och misstänker jag något så får veterinären ta en titt i så fall. Bouchette kändes helt OK och det märks att hon blivit ytterligare lite starkare. Däremot är galoppen inte bra. Bogskadan gör att hon har ett annorlunda rörelsemönster.

På eftermiddagen åkte jag till Sparreholm för att skaffa en betesreducerare till Bouchette. När jag kommer ut från butiken har någon kört på min bil så hela bakskärmen är intryckt. Det visade sig att butiken hade kameraövervakning så efter en stunds letande på filmen hittade de killen som gjorde det. Jag körde över till honom coh så fyllde vi i en skadeanmälan. Han tog på sig hela ansvaret. Konstigt nog hade han inte märkt något sa han. Han hade en större tyngre bil så det kanse var därför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0