Mysig lägerkväll

Oj så fort ett ridläger går. Nu är det bara en heldag kvar och så uppvisningen. I dag avslutade vi dagen med att tända en lägereld uppe i hagen vid Hagstugan och så grillade vi korv till middag. Annars äter jag sällan korv men just att sitta utomhus runt en eld där man själv fixar sin korv är något speciellt. Korven smakar alltid extra bra vid sådana tillfällen. En av mina hjälpledare tål inte gluten och jag själv äter inte mjöl så till oss hade jag bakat ett LCHF-bröd som kallas opsies. Det är toppengott som korvbröd.

Efter maten gick alla en tipspromenad med blandade frågor om hästar och gården. Jag drog mig sedan hemåt men hörde på håll hur kul de hade för det var mycket liv från hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0