Att stå i kö

Det är väldigt intressant att kolla på vilka matvaror folk har i sina kundvagnar. Ett ypperligt tilfälle att studera det är vid kassorna. Helt plötsligt är det inte ett dugg tråkigt att stå där i kön och vänta på sin tur. Att jag börjat lägga märke till andras inköp och även hur de ser ut i kroppen hänger ihop med mina nya kunskaper om vad som är bra mat för oss människor.

Under dagens studie (när jag var och handlade) bestod vagnen framför mig av väldigt mycket bröd och väldigt få bra varor. Kan säga att det syntes på mannen och kvinnan som hörde till vagnen.

Så här såg mitt inköp ut och ur LCHF-synpunkt var det bra varor utom möjligtvis cashewnötterna. Nötter är bra men just de innehåller väldigt många kolhydrater. De får ätas med försiktighet men eftersom de är mina favoriter så blir det några till fest då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0