Henry hemma

Jag har varit iväg och hämtat hem Henry idag. Vi hade bestämt att jag skulle komma under påskhelgen för nästa helg passade det inte så bra för fodervärden. Henry har varit borta sedan början av året. Linnea som har haft honom på foder har trivts så bra med honom och när jag hämtade honom såg jag att han var lite mer slimmad och med lite mer muskler. Jag tror Henry gillade att komma hem. Han gnäggade så sött när han var framme och nu går han och Mulle i en liten hage med lite gräs. Jag ska skynda mig att att göra ordning hagarna på Börsnäs så ska Mulle, Henry, Mia och Elin få flytta dit. Bilbo och Chassi måste tränas långsamt på att äta gräs så att de inte får fång så de får bli kvar på Rocklösa några veckor till innan alla får vara tillsammans igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0