Sista gången

Har just kommit hem  från sista omgången av fortbildningen i HAE (Horse Assisted Education). Nu har jag gått igenom alla delar och är färdig "Licencierad partner". Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad som hänt mig och de andra deltagarna under helgen. Den här gången var det spännande för vi jobbade med att ta fram vår vision och sätta upp våra mål. Hästarna hade sedan olika roller i olika övningar men varje gång var det så tydligt och många nya utvecklingspunkter och som jag också tycker, måbrainsikter kom fram.

Jag upptäckte efter förra omgången att bara man lyft upp något till ytan så man blivit medveten om det. Kan vara ett problem eller något annat så påverkas man inte lika negativt längre av det. Det som kändes svårt blir enkelt. Svårt att förklara så ni kanske inte förstår vad jag menar. I alla fall blir allt så tydligt med hästarnas 100 % ärlighet och man känner hur man får kraft till förändring.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0