Godkänd

Vi hade -7,2 grader i natt. Det är riktigt rejält för att vara i oktober. Det börjar bli så att de platser där inte solen lyser behåller sitt frosttäcke under hela dagen. När jag hade ridlektion på eftermiddagen var sanden på ridbanan inte alls så tinad utan det kändes lite knöligt under fötterna.


Det var så vackert med frosten ..


..när vi gick över Golfbanan för att hämta några hästar

På kvällen satte jag mig vid datorn och gick in på mina studiesidor på kursen i Ledarskap och coaching. Det är bra att gå in regelbundet och kolla så det inte kommit ut någon ny information. Min första tenta lämnade jag ifrån mig för tre veckor sedan och för att se om den är rättad kan man gå in på en speciell sida som bara jag och läraren kan se. Förra veckan var det inte klart men idag var den avbockad. Det var pirrigt att gå in och läsa omdömet och se om den var godkänd. Jag blev väldigt glad av kommentarerna jag fick för de var enbart positiva och tenta 1 är nu godkänd. Blev lite extra inspirerad att nu kasta mig över nästa uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0