En bit på väg

I dag hade jag planerat för att åka iväg till Knivsta. På vägen skulle jag lämna fyrhjulingen på reparation så därför skulle jag vara tvungen att ta med hästtransporten. Nu blev det ingen resa för måste man inte så undviker i alla fall jag att ge mig ut i vädret som var idag.



I stället hjälpte jag grävkillen med lite rörläggning och annat och sedan drog jag mig in i stugvärmen och satte mig med bokföringen. Hela dagen eldade jag i vedspisen och det blev sä härligt varmt. Det sprakar så trevligt också. Min svärmor älskar vedspisar så när hon ringde så fick hon lyssna lite på spraket genom telefonluren.


Jordhögar längs med alla kanter på åkern

Nu på kvällen fick jag veta att jag blev godkänd på första tentan på den andra kursen också. Känns riktigt skönt. Nu är det bara att ta sig an nästa uppgift. Uppgiften härnäst är att göra ett studiebesök någonstans där man använder sig av djur i behandling av människor och sedan skriva en rapport om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0