Sista coachingen

Min coach var här idag för sista gången. Det känns väldigt tråkigt. Jag har haft så himla mycket glädje av våra träffar. Ibland har jag tagit mig i kragen lite mer när jag vet att jag ska rapportera, ibland har man funderingar som man vill bolla med någon, ibland är det skönt att få bekräftelse på att man är inne på rätt väg, ibland behöver man någon som kan se på saker och ting ur en annan vinkel. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Det har varit en härlig tid och det har varit en stor förmån att få ha en företagscoach som stöd i företagandet.

Innan vi skiljdes åt berättade han också att han tyckte att jag hade genomgått en oerhörd utveckling sista året och beskrev mig som en ny människa. Fantastiskt för jag vet ju att det är så jag känner mig efter min utbildning i HAE och den oerhörda personliga utveckling som jag genomgått. Jag tror ju att det bara är jag som känner så i mig så därför är det så spännande att det också märks utåt och att en person som jag ändå inte träffat så många gånger i mitt liv har märkt så stor skillnad.

När kvällen närmade sig kände jag att detta var en dag att fira. Det otroliga mittenavmaj-vädret med tropisk värme och ljumma kvällar kan man bara inte missa. Fram med vinglaset och lite goda nötter och så slog jag mig ner i trädgården. Njöt av luften, fåglarnas kvitter, humlornas surrande och läste lite medan jag smuttade på mitt vin. Livskvalitet!


Sällskap förstås


Kommentarer
Postat av: lena oktav

Härligt! Så underbart med sommar!

2010-05-22 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0