Roliga saker på gång

Nu när Miljard kommit hem har han och Musseron så himla roligt tillsammans. De busar och leker i hagen och lyckas också sätta fart på de andra gamlingarna. Miljard har klättrat ett pinnhåll i rang sedan tidigare så numera sätter han Grattis på plats.


Vilken kul leksak!


Miljard och Musseron ser vem som är modigast och starkast


Full fart



Inom den närmaste veckan kommer det hända två roliga saker. Först ska jag åka till Göteborg och vara med när en kurskompis i HAE ska ha ett gäng på  kursen kommunikation. Det ska bli spännande att få se hennes anläggning och träffa hennes hästar. Räknar också med att få lite bra idéer för mitt eget arbete.
Det andra roliga är att jag ska åka och hälsa på Miljon. Jennie som har honom på foder ska träna för en B-tränare och då ska jag åka och titta på och träffa dem. Jag hoppas han har utvecklat sig sedan sist jag såg honom. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysiga och busiga små häster de där! :)

2010-03-05 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0