Verkligen semester

Med lite medicin har min hand blivit betydligt bättre så nu spänner det inte längre. Det här med att inte få jobba som man vill gör att man verkligen tar semester. I går lånade jag några böcker på biblioteket och satt och läste. I dag har jag ägnat mig åt ett korsord och sedan bar det av till Gnesta för att titta på dressyrtävlingar som gick av stapeln på Wisbohammar. Tävlingarna gick på dubbla banor så jag gick lite emelllan. Tittade på LA:6, MSV C:2 och MSV:A1. Det var en hel del jag känner så det blev lite passande så jag inte missade någon. Var faktiskt på tävlingen i 6 timmar. Känns väldigt lyxigt att bara sitta och titta på och njuta. Blev också väldigt inspirerad inför hösten med min egen fortsatta träning.



Emelie Brolin på Briman. Ett ekipage i min smak.

Svaret på veckans fråga som jag hade för ett tag sedan var Totte. Tre rätta svar kom in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0