Hästannonser

Idag var jag med en kompis och tittade på häst. Det är hon som är intresserad av en ny stabil och lättsam häst med bra utbildning. Den stod här i Sörmland så det var inte så långt att åka. Det är alltid lika spännande att titta på häst. Vi fick se ägaren rida ett träningspass för intruktör och sedan testade min kompis lite.
Nu ska hon fundera på om det ska bli en ny häst eller inte.

Satt nu på kvällen och tittade lite själv på hästannonser. Det dök upp en annons som jag redan tidigare dragit ut en kopia av. Att jag inte ringt har berott på den hemska värmen. Att åka och provrida är bara inte tänkbart för mig när man knappt kan röra sig ens i skuggan. Nu ska det bli svalare så i morgon ska jag nog ringa och boka en tid om den låter trevlig.


Längtar efter att rida Totte men med 2 tappskor så måste jag invänta hovslagaren som kommer på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0