Tur

Jag brukar kolla lite på hästannonser nästan varje dag. På nätet finns det många sådana sidor att välja på. Häromdagen fick jag också för mig att jag skulle se vilka annonser som lagts in i Sörmland på Blocket. Det är nog ett halvår sedan som jag gjorde det senast. Tänk vad många annonser det kommer in på ett dygn - sida upp och sida ner och det bara i vårt närområde. Jag läste inte bara på häst utan allt som kommit in under dygnet.

Jag plöjde igenom sidorna och plötsligt fick jag syn på fyndet. En smal elspis i bra skick för 100:-. Just precis det som vi behöver. Den ska vi använda när vi renoverar Lillstugan. Tur hade vi också för vi var först att ringa och det första vi gjorde var att åka och hämta den så ingen annan hann före.


Lillstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0