Klädkammarrensning

Den här julledigheten blev inte riktigt som jag tänkt. Några dagar efter jul blev jag förkyld. Repade mig fort och kände mig nästan helt frisk dag tre. Dag fyra hade jag feber igen och kände mig risig. Därefter har jag haft världens förkylning med ont i halsen, rejäl snuva som gjort att det knappt gått att andas och så hosta. Hostan var ändå inte så kraftig men trots det har jag antagligen hostat sönder några revben för jag är helt ledbruten i kroppen och knappt kunnat ligga ner. Det kalla vädret har också varit jobbigt för lungorna. Totte har fått världens längsta julledighet eftersom jag inte kunnat rida.

Inget ont som inte har något gott med sig. Det har fått bli lite inomhusarbete i stället. Satte igång med storstädning i klädkammaren och har sorterat bort mängder med kläder och saker. Vi har kört massor med säckar till tippen och mängder med kläder till insamlingen. Har nu några småsaker som återstår att stuva undan och klädkammaren blev så luftig så nu kan man hitta vad man letar efter.


På väg till tippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0