Var ska jag landa?

Genom att vi är medlemmar i LRF får vi tidningen Land varje vecka. Jag brukar läsa deras veckohoroskop. Normalt sett brukar veckohoroskop i veckotidningar vara mest påhitt men just det i Land har känts som det stämmer in väldigt ofta. Därför har det blivit så att jag brukar läsa det lite mer noggrant och fundera över det som står där. Förra veckan stod det så här i första meningen. "Du måste ta en risk för att ta dig framåt och utvecklas. Sedan handlade det ungefär om att kasta sig utför ett stup och våga för att sedan landa där där det var tänkt. Undrade naturligtvis vilken risk jag borde ta och det kändes lite spännande med veckan.



På onsdagen hände det som beskrevs fast jag vet inte ännu om jag kommer landa rätt. Jag gjorde något jag aldrig brukar göra och det har redan gett resultat. Spännande - pirrigt - och vad blir det av det? Det vet jag inte ännu men jag har i alla fall agerat och gjort något som jag inte brukar. Det kallas för att lämna sin komfortzon. När jag vet mer ska jag berätta för er vad det handlar om.

Kommentarer
Postat av: lena oktav

spännande!

2010-01-23 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0