TV-tips

Den här helgen har vi haft besök av vår dotter Martina. Det är alltid lika trevligt att träffa sina barn. Eftersom Martina har bosatt sig i Kristianstad i Skåne blir det inte så ofta som vi ses. På lördagen gjorde vi en härlig ridtur tillsammans och Totte och Grattis tyckte det var kul att komma ut på en runda.


Grattis och Totte

Har ni sett det nya TV-programmet Ponnyakuten? Det går på SVT:s barnkanal men man kan också gå in på deras hemsida och titta på det där. Fördelen med att se det på datorn är att de lägger ut kommande avsnitt i förväg och så kan man förstås se alla de gamla också. Det är ett riktigt sevärt program. Är man barn ska man absolut titta. Trots att det är korta avsnitt tycker jag att de får fram mycket bra och det handlar inte bara om ridning utan också mycket om hantering. Programmet handlar om åtta barn som är på ridläger med sina ponnyer. Alla har åkt dit för att de har något problem de vill ha hjälp med. Äntligen satsar svensk TV på bra hästprogram så passa på att se det. Såg att de lagt ut ett nytt avsnitt nu så ska titta innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har följt ponnyakuten och tycker att det är jättebra!!!

2010-02-08 @ 14:09:26
URL: http://livetsomjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0