Otroligt mycket jobb

1999 skapades min hemsida www.rocklosa.com. Många har framfört sin uppskattning om att den är informativ och lätt att hitta på. Det har gjort att den har fått se ut på samma sätt under många år med bara någon ny knapp ibland och numera inte lika mycket nyheter eftersom det mesta finns att läsa i bloggen. De sista åren har jag ändå börjat fundera på att göra en ny och nu är det bestämt att det är dags. Ola som är riktigt duktig på det där med datorer sitter nu och skapar första sidan och bygger upp en bra struktur. Jag sitter och skriver texter och letar bilder. Vilken tid det tar! Ord är så viktiga. Det ska vara lättläst, informativt, inte kunna missuppfattas, kännas personligt, skapa ett behov o s v. Ibland kan jag bli sittandes och bara tänka långa stunder och en sida kan ta hur många timmar som helst att få ihop. Bilderna ska säga något och vara lockande. Det värsta är att leta efter en bild man vet ska finnas någonstans i datorn men inte var. Då önskar jag att allt skulle varit katalogiserat.

Kul om ni som läser vill komma med tips om vad ni tycker jag ska ta med för typ av bilder under "konferens"? Vad för bilder gör att man väljer att komma till Rocklösa?


Hus att hyra för födelsedagsfest, bröllopsdag, släktträff mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0