Ny medryttare

Jag har haft en annons ute på Blocket om att jag söker medryttare till mina hästar. Det har kommit några svar men några kan inte ta sig hit till Rocklösa för de har ingen bil. En tjej som lät trevlig bestämde jag med att hon skulle komma i dag och provrida någon av hästarna. Jag tänkte att Rasmus nog kunde vara lämplig. Skulle hon inte gilla honom fanns det ju andra att testa.


Rasmus tyckte det var kul att bli utvald

Jag red Grattis och hon Rasmus. Vi började på ridbanan en liten stund och sedan skrittade vi ut en bit. Grattis var på tårna så det blev ingen trav den här gången. Medryttaren verkade nöjd med Rasmus och nu ska hon komma två gånger i veckan och rida honom. Jätteroligt för honom att bli lite extra ompysslad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0