Sovmorgon

Efter en lång och skön sovmorgon var det dags att komma in i vardagsrutinerna igen. Så här första dagen efter en lägerperiod går man på lite halvfart. Först är det en del att röja upp och gå igenom och sedan behöver man se över vilken ända det är dags att börja med.

Miljard och jag tränade lite uppvisning på ridbanan. Han var lugn och fin så vid nästa tillfälle ska jag se om jag kan få honom lite mer alert. Det är en svår avvägning det där för det får inte bli spänt men det ska inte heller vara lojt. Det är ganska tufft att springa fram och tillbaka så emelllan tränar vi uppställning och försöker komma på hur han ska stå för att bli så snygg som möjligt.


Miljard

Senare på eftermiddagen lastade jag Melody. Jag var ensam men det gick bra att få in henne i transporten och sedan bar det av till Nyköping där hon bor annars. Det har varit en kanonhäst att få låna. Så snäll och kelig och med egen motor som fungerat med alla typer av ryttare.


Melody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0