Så gott

En kompis kom över idag för vi skulle träna lite med Domina och Dominans på ridbana. På onsdag kommer det ut en domare som ska bedöma Dominans och för att vara lite förberedda tog vi en liten övningsrunda. Dominans knallade på och travade också så fint. Domina var lite slö så henne måste vi få fart på för att det ska bli optimalt.


Ser lite lustig ut när han fäller fölpälsen

Efter träningen ställde vi in dem och deras kompisar Bouchette och Clarissa i grishagen. Väldigt trevligt att ha dem precis utanför huset och kunna njuta av dem. Jag gillar allra bäst när mina hästar är inom synhåll och det är extra roligt att följa Dominans förehavanden under dagen.


Dominans försöker få igång Clarissa att leka

Till middag åt vi precis nyupptagen potatis som min vän hade med sig. Det smakade helt ljuvligt. Åt dubbelt så mycket mot vad jag brukar. Så färsk och god potatis har jag inte ätit på många år. Tänk att det kan vara så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0