Datorbyte

Jag har bytt dator vilket resulterade i att jag inte lyckades blogga igår. När jag kom upp från Nergården efter en lång härlig dag tillsammans med vårt lägergäng tänkte jag skriva några rader men upptäckte att jag inte visste hur man skulle slå på den nya datorn. Det var lite mörkt under bordet där hårddisken står så jag försökte känna mig fram men hittade ingen knapp. Var ganska trött så jag gav upp.
Nu vet jag i alla fall var startknappen sitter.

I tre dagar har vi nu haft världens trevligaste mamma-barngäng här på läger. Barnen som inte ridit så länge förvånade oss med att verkligen ta till sig instruktioner och kunna utföra dem så att hästarna gick riktigt bra. Lite trassel blev det för vissa innan de kom på hur de skulle göra rätt. Vid de tillfällena tycker jag att mina hästar är fantastiska. De visar tydligt och ställer inte upp så länge ryttaren gör fel och i samma ögonblick det blir rätt så omvandlas de till världens lydigaste och enklaste hästar. Kan eleverna få bättre läromästare?


Mia gillar inte när man drar i munnen men gör man rätt så är det så enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0