Sista lugna söndagen

Den här helgen var den sista innan vi drar igång för fullt med våra mamma-barnläger. Nu blir det läger varenda helg och ibland 3-dagars och 4-dagars ända fram till juni. Den här söndagen fylldes av ett besök av några av sommarens lägerdeltagare som ville kolla lite på Rocklösa, avsluta bokslutet, baka mer inför helgen, tvätta täcken i Nergården och så ringde det en spekulant på Miljard. Det var kul. Det var länge sedan jag la ut annonsen och jag hade inte tänkt förnya den utan bestämde mig för att han skulle få bli kvar här hemma och jobba på lägrena en period. Det verkade vara en kanonfamilj som ringde så självklart säljer jag om de bestämmer sig för honom. Antagligen kommer de och tittar på honom inom två veckor.


Miljard som föl

En av mina bloggläsare skrev i kommentaren att du kände till Billy. Du får gärna berätta lite mer om hur länge han var på ridskolan, hur han var att rida, varför de sålde osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0