Förberedelser

I morgon kör vi igång med ett 3-dagars mamma-barnläger och som vanligt är det tusen saker som ska hinnas med dagen innan. Stallet behöver lite extra puts och sedan var det dags att halma i lösdriftarna. Kontroll och den sista putsen i Nergården och Åstugan.

Jag passade också på att prova en ny sadel på Henry och red i den för att känna hur den kändes. Tror han trivdes med den för han uppförde sig exemplariskt och kändes väldigt avslappnad.


Henry

Sedan bar det iväg till ICA i Stjärnhov för att handla och därefter åkte jag bort och hämtade med mig Loppan. Loppan kommer nu bo på Rocklösa fram till mitten på augusti.


Loppan med sin ryttare Tina

Martina kom på blixtvisit och var hos oss under kvällen. Väldigt mysigt. Det jag saknar mest med att barnen flyttat så långt bort är just det där att man kan träffas en stund en kväll kanske äta en middag ihop och sedan skiljas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0