Coaching

Idag var min företagscoach på besök. Det ger verkligen en kick varje gång vi träffas. Den här gången gick vi igenom det material jag hunnit få ihop till min nya hemsida. Den nya sidan kommer innehålla information om mitt nya arbetsområde - upplevlesebaserad hästunderstödd utbildning, HAE (Horse Assisted Education). Jag har ju under våren genomgått en utbildning  och ska nu coacha företag och enskilda i detta helt fantastiska koncept.
Att få ihop en ny hemsida tar verkligen mycket tid. Förutom texterna ska det vara med bra och passande bilder så det går åt hur många timmar som helst vid datorn. Jag återkommer och berättar när den är klar så ni kan kika in på den.

En riktig pussmule

Kommentarer
Postat av: Martina

Fin bild:) Är det Chassi?

2009-11-10 @ 10:18:25
Postat av: Rocklösa

Ja du har helt rätt. Det är Chassi på bilden. Bra gissat!

Lena

2009-11-11 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0