Vinterkänsla

Åtta minusgrader hade vi i morse när jag vaknade. Det gjorde att det bara var 16 grader inne. Mindre skönt. Det har varit minusgrader under hela dagen så ridbanan var stenhård. Dessutom knölig för jag hade harvat den men inte hunnit släta till den så det var mycket spår. Det här lite kalla vädret är mycket skönare men för att hinna fixa ridbanan så önskar jag några varma dagar till sedan kan det få bli vinter och snö.
Visst längtar man ↓



Hade en del lektioner under dagen och åkte sedan till min massör. Hon håller min kropp i trim och är oerhört skicklig. Jag har fortfarande ont i benet och hon misstänkte att det var en inflammation. Hon rekommenderade en läkarbesök så jag får ta och ringa vårdcentralen. Det är väldigt viktigt att jag vilar för att häva inflammationen sa hon. Att köra bil är inte bra kände jag. Får väldigt ont när jag vinklar gasfoten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0