Julklappstips!

I dag är det lucia och äntligen har vi lite vitt på marken. Nu börjar man känna lite julstämning. Högg en utejulgran i dag och har också sett ut julgranen som vi ska ha inne. Jag har nu upprättat en lista över vilken/vilka julklappar jag ska ge var och en i min familj och släkt. Tänkte passa på och hjälpa er läsare med lite bra tips.

1. Det har kommit ut en bok som heter "Svamplycka". Massor med smarriga recept och det finns många förslag på recept på andra svampar än kantarell och karljohan. Jag rekommenderar verkligen deras svampchutney.



2. Två oslagbara erbjudande för dig som vill hitta dig själv, bli bättre på att leda dig själv och förmedla till andra vad du vill.
a. Bjud med dig en kompis eller din äkta hälft och gå en dag i "Personlig utveckling" på Rocklösa. Under januari kommer ni två och betalar för en. Det här är en dag du aldrig kommer glömma.
b. Önskar du dig eller någon du känner en avstressande helg med god mat, frisk luft och kurs i personlig utveckling så finns nu ett weekendpaket att boka. Pris 4500:-/pers inkl helpension med 3-rättersmiddag och vin. Plats: Rocklösa.



3. Underbara mjuka, lockiga, stora fårskinn har vi nu till försäljning. Det finns vita, grå och svarta/bruna. Vi skickar med posten om man inte vill komma till Rocklösa och hämta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0