Dag med tidig start

Väckarklockan ringde extra tidigt idag. Skulle vara på kurs kl 9.00 i Sköldinge som ligger en knapp timmes bilresa härifrån. Hästarna såg lite yrvakna ut när jag kom in i stallet. Snabba på med utfordring, kasta i mig frukost och ut med Chassi och Bilbo. Tänkte på vad bra jag har det annars som sällan behöver starta min arbetsdag när det är mörkt ute på morgonen.


Chassi

Åkte till kursen som idag och även i morgon handlar om "Paketering". Jag har under året deltagit i massor med kurser som Sörmlandsturism arrangerat. Vi är några utvalda företag från varje kommun i Sörmland som i fjol fick erbjudande om att deltaga i ett turismutvecklingsprojekt. Det vänder sig till livskraftiga företag med naturanknytning. Jag blev jätteglad när Rocklösa blev utvald att få deltaga. Coachingen som jag skrev om tidigare ingår också i det hela. Jag har lärt mig massor under resans gång och i dag var det verkligen ytterligare en sådan där superdag. Knyter många kontakter med andra företagare och samarbetet kommer utveckla min verksamhet framöver. I morgon fortsätter kursen och då ska vi arbeta med prissättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0